Неділя
25.02.2018
07:08
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дитячий садок "ВИШЕНЬКА"
Головна Реєстрація Вхід
Педагогічні розробки »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Розробки занять, сценарії розваг, свят

Тема: «Чарівні кубики»

Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про кубики Зайцева, як інструментарію у пізнавальній діяльності, вчити працювати з кубиками, вибираючи на них потрібний склад. Продовжувати навчати запам’ятовувати алгоритм приспівування кубиків. Розвивати логічне мислення, уявлення, зорову пам’ять, загальну моторику дитини. Виховувати самостійність та водночас уміння дружньо працювати з колективом однолітків, наполегливість в отриманні результату, бажання прийти на допомогу, бажання навчатися читати.

Матеріал: кубики, таблиці; складові картинки із зображенням фруктів; квітка для р/г «Квітка чарівна»; будиночки для д/г «Хто де живе?»

Хід заняття:

Вихователь: У нас сьогодні так багато гостей, а все тому що вони дізналися про наші чарівні кубики і хочуть щоб ми їх з ними познайомили.

- Давайте трішки розкажемо про них.

Проводиться гра «Братики - сестрички»

( Діти показують і називають «металеві», «дерев’яні» і «золоті» кубики.)

- Тепер пограємо в гру «Який кубик дзвенить?»

(Вихователь бере «дерев’яний», «залізний» або «золотий», кубик ховає його за спиною, а діти повинні за слухом впізнати який там кубик.)

- А щоб далі грати з кубиками, їх потрібно розбудити, бо я бачу ще не всі прокинулися. Проспівування по таблицям.

-А тапер знайдіть мені пісеньку барабана. БУ, БО, БА, БЕ, БИ

- Знайдіть пісеньку молоточка. ТУ, ТО, ТА, ТЕ, ТИ

- А тепер пісеньку веридунчека. ФУ,ФО,ФА,ФЕ,ФИ

Вихователь: Все, всіх розбудили, тапер можна і погуляти. Зараз всі перетворюємося у бджілок і летімо на галявину до квітки. Діти: Ж-ж-ж-ж-ж-ж-ж.

Проводиться гра: «Чарівна квітка» Мета: Навчати знаходити заданий склад на кубиках. Розвивати увагу , спритність.

(Діти разом з вихователем йдуть по колу у якому розкладені склади, з яких одна дитина має обрати зданий йому склад.)

Ми на галявину підемо

І там квіточку знайдемо,

А ця квітка не проста,

А ця квітка чарівна.

Ану (ім’я дитини) піди І склад БУ нам покажи!

Вихователь: - Ой, діти,поки ми з вами тут грали у кубиків сталася біда . Вони не можуть повернутися з прогулянки додому тому що не знають де чий будиночок . Допоможемо їм? Діти: Так!

Проводиться гра: «Хто, де живе?»

Мета: Продовжувати навчати знаходити заданий склад на кубиках. Розвивати зорову пам’ять. (Діти обирають будиночок, дивляться на зазначені на ньому склади і на поличці знаходять відповідний кубик,ставлять його на місце.)

Вихователь: Кубики завдяки вам потрапили додому і за це вони вам дякують, і хочуть пригостити .А чім, я вам не скажу,це ви відгадаєте самі.

Проводиться гра: «Що у кошику?»

Мета: Навчати знаходити заданий склад кубикові і виставляти їх за заданою послідовністю . Розвивати увагу, спостережливість . ( У дітей на столі лежать складові картинки із зображенням фруктів, назви яких діти пишуть кубиками.)

Вихователь: Які ви молодці! - Так чим же вас пригостили?

Діти: Фруктами! (за ширмою стоїть кошик з яблуками і бананами.)

Підсумок: Вихователь: - Як ви гадаєте, нашим гостям сподобалися чарівні кубики?

- Вам було важко виконувати завдання?

- А яке сподобалось найбільше?

- Пригощайтеся фруктами, ви сьогодні гарно попрацювали!

Пошук

Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Архів записів

Друзі сайту